luni, 21 mai 2012

luni, 21 mai 2012

Nu-mi dau seama prea exact de ce mi-a revenit iar cheful de scris dupa aproape 2 ani de absenta. Nici ca am chef sa ma gandesc prea mult acum la asta...
Azi a fost ziua mea de nume (ma cheama si Constantin, iar cei mai multi dintre cunoscutii mei nu stiu, dar nici ca as vrea sa le spun); a trecut ca oricare alta, nimic senzational. Aproape ca asa imi doream sa fie, asadar nu am nimic de zis.
Dar, chiar si in aceasta zi, nu m-a lasat in pace o oboseala sfasietoare. Da, de cateva saptamani ma domina o oboseala cum nu prea am trait pana acum; si o simt in ochi, caci ma ustura de parca as avea nisip in ei, o simt in cap, care mi se pare ca de plumb si o mai simt si-n picioare, pe care le tarasc dupa mine de parca n-ar fi ale mele, ci ale altuia. Si stiu de unde-mi vine oboseala. De fapt, sunt convins ca ea este cauza directa a serviciului meu, cu tot ce implica acesta. Urasc sa ma duc la serviciu zi de zi. Mai mult,  nici nu cred in serviciul cu ziua, la program, si consider in continuare ca acest tip de job a fost inventat pentru a controla si a supune miliardele de oameni ai planetei. Serviciul cu ziua si cu salariu fix nu te inalta, te domina pana te depersonalizeaza. Oamenii slabi (cum sunt si eu in acest moment) cauta si vor sa se lege pe viata de serviciul cu ziua si cu salariu fix. Oamenii puternici si onesti (care, in realitate, sunt extrem de putini), fug cat pot de tare de jobul la program si cauta sa fie propriii lor stapani. Dar, mai e extrem de mult pana vor intelege toti despre ce este vorba aici.

4 comentarii:

  1. Viata
    Gandeste-te ca-n viitor
    Viata-i doar o clipa
    Ce trece repede, usor
    Pe-a timpului aripa.
    Deci cauta s-o traiesti din plin
    Asa cum iti e data
    Caci toate-n viata mai revin
    Dar viata niciodata!

    Te pup si te sustin in ideile si principiile tale!
    O zi luminata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Well, pe blog ne-am cunoscut, pe blog iti scriu :) Exact ce scrii tu aici fac eu...dupa vreo 5 ani de muncit pe la stapani....am decis sa fac totul pt mine. Poate mai povestim :) Daca iti scriu pe aici, clar nu te-am uitat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms...si, acum mai muncesti pe la stapani? Daca nu, iti e mai bine?

      Ștergere